uren aan een bureau zitten

Welcome! NEW HERE? Say hi! :17:
Talk about anything, make friends!

Moderators: Grimm Bot, Grimm Bros

uren aan een bureau zitten

Postby Banning » Thu Jan 18, 2018 6:25 am

De hoofdwebsite heeft een aantal links naar studies over Rolfing en de effecten ervan, maar er zijn er relatief weinig die Nike Roshe Run Damen zich richten op hardlopen. Er zijn anekdotische verslagen van toegenomen balans en flexibiliteit, evenals onderzoek uitgevoerd door Rolfer Valerie Hunt, die aantoont hoe het de bekkenhoek kan veranderen, wat allemaal positief kan zijn voor hardlopers.

Zoals met vele "alternatieve" benaderingen is de werkelijke waarde echter grotendeels subjectief. Ik heb zeker mijn serie Rolfing-sessies gevonden om die gruwelijke punten of problemen te benadrukken die het potentieel hadden om mijn looppatroon (en het leven in het algemeen) te be?nvloeden. Het duurde echter een tijdje - godzijdank besloot ik de hele serie te doen voordat ik een definitief oordeel velde, want het was pas in sessie 6/7 dat we echt tot de kern van de zaak kwamen - mijn nek-, borst- en schoudergebied "houden" enorme hoeveelheden ... Iets? Energie? Spanning? Angst? Adidas Nmd Homme Wat het ook is, het veroorzaakt problemen.

"Ken je de betekenis van het woord ontspannen?" Alan grapt, terwijl ik probeer hem toe te staan ??mijn borstspier los te laten tijdens het uitademen, liggend op mijn rug op de behandeltafel.

Ik denk dat we een pijnlijke sport hebben gevonden. De strakheid van de borst is echter ook typerend voor degenen die net als ik uren aan een bureau zitten te typen. Maar het zijn niet alleen part-time desk-jockeys en part-time fitness-junkies (zoals ik) die eindigen op de tafels van Rolfers. Olympisch zilveren medaillewinnaar in duiken, Leon Taylor, is tijdens zijn carrière door een groot aantal sporttherapeuten behandeld. Hij heeft onlangs een halve Ironman-triatlon voltooid en overweegt nu een volledige Ironman. Hij zegt over de Rolfing-sessies die hij met Anna Collins heeft gehad: "Over het Nike Internationalist Womens algemeen voelde ik dat mijn plooien gladgestreken waren. In termen van hardlopen Adidas Nmd Donna in het bijzonder ... Ik zal toegeven dat het zwakste deel van elke triatlon voor mij zeker de run is, dat is waar mijn lichaam echt begint te spelen! Maar na Rolfing heb ik tenminste het gevoel dat ik meer beweging in de onderrug en de heupen heb, wat natuurlijk heel belangrijk is om te rennen. "

Ja, Rolfing kan vrij oncomfortabel zijn, zelfs pijnlijk, op punten (maar ja, zo kunnen onbehandelde verwondingen ...) Net als sportmassage is Rolfing erg praktisch, maar in tegenstelling tot de meeste massages gebruikt het geen oli?n, alleen huid en druk tegen spieren en bindweefsel. Als je bent zoals ik, en geniet van het feit dat de spanning uit je is gekneed, dan hoeft het niet helemaal onaangenaam te zijn.
Banning
Cheers!
Cheers!

Return to Board index

Return to DFS General Discussion & Welcome Forum